Fast frakt 99,-
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Hvem er Ganske Fint brukthandel

ganskefintbrukt.no er en nettbutikk, som drives av Hanne & Kari. Vi har drevet med ulike former for netthandel siden år 2000 - hovedsakelig innen brukt og retro-varer. Varene blir godt pakket, og sendes ut i løpet av 1 - 3 virkedager. 

Vår fysiske butikk ligger på Nordre Torv 6 i Hønefoss. Kommunale parkeringsplasser rett utenfor butikken. Vi har åpent tirsdag - fredag 11-17, og lørdager 11-15

Har du avtalt at du skal hente det du har bestilt i nettbutikken, må dette hentes innen en uke etter kjøpet, hvis ikke annet er helt spesifikt avtalt på forhånd (altså før kjøpet). Etter en uke vil du få et varsel om at lagerleie vil påløpe. Dette er for tiden 175,- pr påbegynte uke (gjelder ikke ferie- og høytider). Hvis varen ikke er hentet etter en måned, tilfaller varen Ganske Fint brukthandel, og det står oss fritt å selge denne på nytt, uten å refundere noen penger. 

Betaling

Vi benytter KLARNA og VIPPS. Det gir deg mulighet til å velge å betale via kort, mobiltelefon eller du får tilsendt en faktura. Når du handler av oss første gang, blir du bedt om å oppgi personnummer. Ganske Fint kan ikke se personnummeret ditt på bestillingen, og det blir heller ikke oppbevart hos oss. Det brukes av KLARNA for å bekrefte at du er en reell kunde, og at det ikke bare er en datamaskin som legger inn bestillingen.

 

Frakt

Porto og ekspedsjonsgebyr vil være 99,-  Dette gjelder kun for adresser i Norge, og ikke for Svalbard og Jan Mayen. Ønsker du å handle, men er ikke bosatt innenfor Norges greser, ta kontakt med oss for avtale om pris for porto.

 

Leveringstid og betingelser

Vi vil tilstrebe å sende bestillingen din den påfølgende virkedagen. I travle perioder kan det gå opptil 3 virkedager før vi får sendt. Blir det forsinkelser, vil vi informere deg om det på mail. For å holde prisene nede, samt ta vare på miljøet, gjenbruker vi gjerne esker og "stuffing" når dette er mulig.  

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Ganske Fint sin side større enn 15% av normal utsalgspris, kan Ganske Fint ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende.Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager. Dersom varen er sendt fra vårt lager må du benytte angreretten din.

For levering av varer benytter vi ordningen Meg til deg. Det innebærer at pakkene leveres sammen med avisen der du bor. Du får tilsendt en melding når pakken er hentet fra oss. Meldingen inneholder et sporingsnummer.

 

Fri retur dersom du angrer

Skulle du av en eller annen grunn ikke være fornøyd med det du har kjøpt, har du 14 dagers angrerett. Sammen med e-post om at pakken er underveis, følger et angrerettsskjema. Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du ta kontakt med oss pr. mail,  så får du tilsendt ferdig utsendt returlapp via mail. Vi refunderer varen fullt ut så sant varens verdi ikke er vesentlig forringet. Uavhentede pakker som blir sendt i retur av posten, blir ikke betraktet som del av angrerettsavtalen. 

 

Pakker som ikke hentes 

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes på postkontoret innen 14 dager blir pakken sendt i retur til oss og kjøper vil bli belastet med et gebyr på opptil kr. 300,-. Dersom Ganske Fint AS må sende pakken på nytt grunnet feil adresse eller ikke hentet pakke, vil kostand på ny forsendelse bli belastet kjøper. Dette gjelder også i de tilfeller der pakken opprinnelig ble sendt fraktfritt første gang.

 

Har du spørsmål? Ta kontakt på e-post post@ganskefint.no. Vi er også å treffe på telefon 959 24 300 på hverdager mellom 11 og 17 og lørdager mellom 11 og 15.

 

Ganske Fint AS - orgnr. 913 212 045 MVA

 

Vi forbeholder oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.